Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
24 Eb pont az év egyik legnehezebb versenyén!

24 Eb pont az év egyik legnehezebb versenyén!

ERC Barum Rally, Rallye Európa bajnokság 8. futama, Csehország

 

Augusztus egyik legmelegebb hétvégéjén rendezték meg a csehek Európa bajnoki futamát, immáron 46.-dik alkalommal a nagy tradícióval bíró Barum Rally-t. A csapat rengeteget szenvedett ezen a versenyen, és az autó sem volt tökéletes, ennek tükrében az ezüstérem és a pontok várakozáson felüli teljesítményről tanúskodnak.

Csütörtökön reggel érkezett a csapat Csehország dél-keleti régiójába Zlín városába, ahol az idei szezon nyolcadik Európa bajnoki futamának mezőnyét látták vendégül, az egykori északi szomszédaink. A szervizpark építéssel és a gépátvétellel kezdet a csapat, miközben ifj. Érdi Tibor és Papp György a pályákat járták be. Sajnálatos módon már itt érződött, a rendezők nem túl nagy vendégszeretete, valamint az, hogy nem nagyon kedvelnek minket, Magyarokat, ami az egész hétvégén érezhető volt.

Talán a versenyirodán, és a gépátvételen volt egy-egy olyan ember, aki beszélt angolul, de a sportbírók közül szinte egy sem, ez egy kicsit nehezítette a munkát. A versenyt megelőző hetekben a lengyel versenyen tapasztalt nyomaték hiányt próbálta kiküszöbölni az autót felkészítő Holland csapat, amit sajnálatos módon a pénteki szabadedzésen tapasztalva, nem sikerült nekik megoldani. Ifj. Érdi Tibor és a csapat értetlenül állt a dolog előtt.  A kvalifikációs szakaszon ugyan még csak egy hajszál választotta el az olasz párostól a fiúkat, de sajnos a rendes szakaszokon a későbbiekben látszott, hogy ezen a hétvégén sem lesz teljesen versenyképes a csapat, egy ilyen gyenge autóval. Pénteken este rengeteg nézővel, óriási show-val kezdetét vette az igazi száguldás egy városi gyorsaságival, ami általában Tibi kedvence, de sajnos már itt sem tudott partyban lenni, az Olasz vetélytárssal. Szombaton 8 gyorsasági szakaszt jelöltek ki a rendezők szenzációs, de autógyilkos pályákon. 

Az Érdi Rallye Team csapata a hatodik gyorsaságin sajnálatos módon feladni kényszerült a versenyt, a hibát anyagfáradás okozta, eltört a kihajtástengely, ugyan az autó a saját lábán gurult be a szervizparkba, de nem volt alkalmas tovább a versenyzésre. A szerelők azonnal neki álltak az autó talpra állításának, de a „Murphy” törvény közbe szólt. Az az alkatrész, amiből általában kettő szokott lenni a buszban, ezúttal Budapesten pihent a műhelyben. Nem volt más választás, elindult a csapat sofőrje haza az alkatrészért, igaz Budapestről is elindultak szembe, hogy minél hamarabb neki tudjon állni az amúgy, nagyon jó szervizcsapat az MR Racing. Hajnali fél ötkor az autó begurult a parkfermébe, és így másnap azaz vasárnap reggel a szuper rally szabályainak megfelelően újra elindulhatott a páros. A szuper rally értelmében kétszer hat perc büntetést jár, mivel kettő gyorsaságit hagytak ki, így ifj. Érdi Tibor és Papp György több, mint tizenhárom perc hátránnyal kezdte meg a második napot. 

Vasárnap este Zlín városának főterén felállított dobogón volt, azért ok az örömre, hiszen az ERC2-es kategóriában ketten értek célba, így a nagy hátrány ellenére is járt az ezüstérem a csapatnak, és az a bizonyos 24 Európa bajnoki pont!