Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Változások viharában

Változások viharában

Murván folytatják egy új navigátorral

 

A 2016-os szezonban is az ERC sorozatot választotta bajnokságként az Érdi Rallye Team. Az év elején ugyan eljátszottak a WRC szereplés gondolatával is, ám végül az ERC2-es kategóriába regisztrált a csapat, amely ebben az évben már a 7. szezonját kezdte meg a nemzetközi porondon. Erre az évre 5 aszfaltos Európa-bajnoki futamot tervezett be a csapat, de már az első verseny után borult a forgatókönyv, és improvizációra kényszerültek Érdiék.

 

Március második hétvégéjén a Kanári-szigetek adott otthont az Európa-bajnokság első futamának. Az egyébként kiváló időjárásáról híres sziget ezúttal a szeszélyes arcát mutatta meg a csapatoknak. Az érdes felületű pályák ugyan kiváló tapadást biztosítottak, viszont sokszor kellett 2000 méter felett, szó szerint a felhőkben autózni, ahol az oxigén hiánya már komolyan befolyásolta a teljesítményt. 

Ifj. Érdi Tibor és Patkó Gergely a shakedown után még bizakodva várta a rajtot, ám ezen a hétvégén szinte minden másképp alakult, mint ahogy azt eltervezték. Nem akarnak magyarázkodni az eredmény miatt, ám az kétségtelen, hogy előrébb várták magukat a mezőnyben, ezért csalódásként élték meg, hogy végül csak az ötödik helyen értek célba az ERC 2-es kategóriában. Tény ugyanakkor az is, hogy a felkészülés, az utazás és maga a verseny is emberfeletti teljesítményt igényelt a fiúktól, ezért a megszerzett 16 pontra még így is nagyon büszkék a csapattagok.

 

 

Az eredeti tervek szerint az Érdi Rallye Team következő versenye a Circuit of Ireland lett volna, amit egyébként tavaly ugyanez a páros már abszolvált egyszer, ám az utolsó pillanatban Érdiék visszaléptek a viadaltól. A verseny előkészítése már az utolsó fázisban tartott, amikor Patkó Gergely jelezte, hogy egyéb elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni a folytatást. Az ír verseny emiatt kikerült a csapat idei versenynaptárából, egyúttal Érdiéknek új navigátor után kellett nézniük.

Mivel 2016-ban összesen öt aszfaltos viadal szerepel az ERC-versenynaptárban, ezért csak egy murvás futammal lehet pótolni  a kiesett ír ralit. Azért esett az Acropolis Rally-ra a választás, mert egy tradicionális versenyről van szó, amelynek a központja - hosszú évek után - visszakerült Lamiaba, ahol a mezőny a régi világbajnokság pályáit használja majd május első hétvégéjén.

A navigátorülésbe sikerült egy nagyon tapasztalt navigátort beültetni: Görögországban Papp György foglalhatja el a pilóta melletti helyet a jobb egyben, aki a hazai autósportban már több évtizedes rutinnal rendelkezik, az utóbbi időben pedig rengeteg nemzetközi futamon is részt vett.

 

 

 

 

Az Érdi Rallye Team április közepére beiktat egy tesztet, hogy a kemény görög pályákra hangolja az autót, egyúttal lehetőséget biztosítson a két versenyzőnek az összecsiszolódásra.

 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Travel 4 You, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, HX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, RVO

 
Új videók

Új videók

 

40. Rally Islas Canarias 2016

40. Rally Islas Canarias 2016


Murva Teszt Hajmáskér 2016

Murva Teszt Hajmáskér 2016

 

 
Irány az ERC!

Irány az ERC!

 

2015-ös szezon, úgy elment, hogy észre sem vettük. Negyedikek lettünk az Európa Bajnokság ERC2 kategóriájában. Tibi jól összeszokott Gergővel, viszont az autó még nem volt tökéletes. Decemberben úgy döntöttünk, hogy új bajnokság után nézünk, és visszamegyünk a Világbajnokságra, azaz a WRC-be.

Neki is álltunk nagy hévvel a szervezésnek, összeraktunk egy igen komoly programot, amelyben a svéd, a lengyel, a francia, a német és tartaléknak a spanyol futam szerepelt. Igen, sajnos csak szerepelt! Annak ellenére, hogy már meg volt a repülőjegyünk Svédországba, sőt a szállás is le volt foglalva, egy héttel a sajtótájékoztató előtt le kellett fújnunk a világbajnoki programot. Sajnos ezúttal nem rajtunk múlt a dolog, nálunk minden rendben van, a kitűzött versenyekre fel voltunk készülve. Sajnálatos módon, az FIA a 2016-os szezonba sem írt ki külön kategóriát az R4-es, azaz az "N"-es autókra, így együtt lehet csatázni az R5-ös autókkal. Tulajdonképpen az esélytelenek nyugalmával állhattunk volna neki a programnak, így az újratervezés mellett döntöttünk.

 

 

Mivel időközben hivatalossá vált az ERC naptár is, sokáig nem lógattuk az orrunkat, hiszen ha őszinték akarunk lenni, sokkal jobban járunk az Európa Bajnokság futamaival. A 2016-os naptár nagyon kedvező a számunkra, és van új verseny is. Ami biztos, hogy a Kanári-szigeteken kezdünk, a spanyolok aszfalt ERC futamán áprilisban. Ezután jön talán a legnehezebb feladat, hiszen alig 3 hetünk van felérni Írországba, a Circuit of Irelandra. Kicsit feszített lesz a menet, de ott leszünk. Aztán a belga Ypres, az új futam a lengyel Rallye Rzeszow, és a Barum Rallye az idei versenynaptár tervezet a számunkra. Amennyiben kellene még pont a bajnokságban az év végén, akkor ismét szerencsét próbálunk Cipruson vagy Svájcban!

 

 

Érdi Tibor csapatvezető:

"Azt gondolom, hogy egy nagyon nehéz éven vagyunk túl, megjártuk a mennyet és a poklot. Panaszkodni nem akarok, mert igazából nincs is miért! Az idei évben nem sikerült a dobogón végezni a bajnokságban, de azért a 4. hellyel sem kell szégyenkeznünk. A fiam versenyei mellett tavaly én is autóba ültem, a Rallylegend-en San Marino-ban, ami nagyon nagy élmény volt ennyi év után! A külföldi versenyek mellett az év végén pedig a honi közönségnek is örömet szereztünk, aszfalton és murván is egyaránt, hiszen a Mikulás Rallye-n a lányomék, míg a Szilveszter Rallye-n a fiam indult. Ezek tudatában, butaság lenne azt mondani, hogy nem tudhatunk tökéletes évet magunk mögött! A 2016-os szezonban, már egy kicsit jobbnak látjuk a jövőnket, ezért szeretnénk előrébb végezni az év végi értékelésben."

 

 

Ifj. Érdi Tibor versenyző:

"Jó volt végre külföldön is a dobogó tetején végezni, ami az Ypres Rallye-n, Belgiumban sikerült. Ez volt pályafutásom eddigi legjobb eredménye! Jelen esetben nagyon várom, hogy Romániában a hóban autózhassak, persze nem a versenyautóval, de jó felkészülésnek tartom a 2016-os szezonra. Sajnos itthon nem esett a hó, így muszáj utána menni. Találtunk még Európában olyan országot, ahol nem versenyeztünk, így izgatottan várom a Kanári-szigeteki versenyt, majd a lengyel és a cseh futamot is."

 

 

Patkó Gergely navigátor:

 

"Még szinte fel sem lélegeztünk a 2015-ös szezon után, pár hét pihenést követően elkezdődött a 2016-os szezon első versenyének szervezése. Nagyon sok tapasztalatot szereztünk a tavalyi évben, így remélem nagy előnyt jelent majd visszatérni ugyanazokra a versenyekre, ahol már korábban versenyeztünk. Szeretnénk még előrébb végezni ERC2-ben az év végén." 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, HX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya, RVO

 
A nagy bejelentés

 
Mészáros Péter & Mészáros-Érdi Nikolett - Egy nagyon jó hétvége volt

Egy nagyon jó hétvége volt

 

 

Egy nagyon jó hétvége volt, köszönet érte a partnereknek, a családnak és a Maricsek Team-nek! Az ifjú házasok első közös megmérettetése igazán kalandosra sikerült, volt minden, ami a rallyeban előfordulhat. Annak ellenére, hogy a páros nem látta meg a célt, nagyon nagy élményekkel hagyták el Veszprémet.

Pénteken a délelőtti órákban, egy litéri tesztel, kezdetét vette a szokásos év végi buli verseny, az Érdi Team újdonsült párosa számára is. A Maricsek Racing által tökéletesen felkészített Mitsubishi Lancer WRC replika, nagyon jól tette a dolgát, és a páros is egyre magabiztosabban terelte a számukra új szerzeményt, nagy mosollyal az arcukon szálltak ki, minden egyes kör után az autóból! A szombati nap a pályabejárással telt, amit a nap végére már köd is nehezített.

 

 

Vasárnap reggel 10:00 volt a rajtideje az 58-as számú Mitsubishinek, melyet hatalmas izgalom előzött meg a páros részéről. Pár kanyar után már mondhatni, jól közlekedett az egység, de sajnos a cél előtt nem sokkal kaptak egy defektet, melyet ki is cseréltek, nehogy megsérüljön az autó. A második szakaszon, látványban nem volt hiány, de sajnos ennek az ára 3 megforgás is lett, így a kategória 6.-dik helyén gurult át a célon a Mitsu. A harmadik szakasz egy igazi rémálom lett. A rajt után nem sokkal, kilyukadt a kipufogó, de olyan szerencsétlen helyen, a tetején, hogy elkezdte melegíteni a kasztnit, Niki ülése alatt, ráadásul pont, ahol a kábelek mennek. Nagy füst keletkezett az autóban, és ezután, még egyszer meg kellett állni, majd szépen lassan lépésben kijönni a gyorsról. A szervizben hamar orvosolták a szerelők a dolgot, és újult erővel vághatott neki a páros a második körnek. A negyedik gyorson aztán jött a fekete leves :( 4 km-re a rajt után, egyszer csak elment a hajtás. Egy kő eltörte a bölcső sarkát, ahonnan kiszakadt a lengőkar, és így sajnos a féltengely is kicsúszott a helyéről. A versenynek itt vége is lett, de ettől függetlenül, egy boldog, nagyon jó hétvégét tudhat magának az Érdi Rallye Team csapata.

 

 

Mészáros - Érdi Nikolett:

Izgatottan vártam ezt a hétvégét legalább annyira, mint az esküvőnket :) A kb.15km-es teszten már tudtam, hogy nem kis feladat vár rám a versenyen a J1-ben és még izgalmasabbnak tűnt a vasárnap reggeli köd. Fantasztikus érzés volt, amikor elkezdtem visszaszámolni és megkezdtük az első km-eket. Úgy érzem fel tudtam venni a lendületet és a nem kis tempót, amit Pepe vezetett. Kalandos volt, minden egyes gyors kezdve a defekttel, adott szituációban eldönteni, megállni a gyorson, és lehet, elmegy vele a verseny az időkkel, vagy kimenni a gyorsról, de lehet több kárt teszünk az autóba… Így utólag jól döntöttünk, hogy megálltunk kicserélni. A második gyorson nem győztem fékezni Pepét, hogy ne színezze túl a kanyarokat, de látványra ment, ha már időben nem volt esélyünk a defekt miatt. Egyszer ijedtem meg az autóba, a harmadik gyorson, mikor füstölni kezdett alattam az ülés. Szóval a sors nem volt velünk ezen a hétvégén, a negyedik gyorson fel kellett adni a versenyt, a technika nyert. Összességében nagyon boldog vagyok, hogy én is belekóstolhattam a rallyeba.

Mészáros Péter:

Ez egy fantasztikus hétvége volt, a családdal, a barátainkkal, még a kutyáink is ott voltak! :) Niki olyan szinten nőtt fel a feladathoz, hogy teljes biztonságban autózhattunk, még ezeken a nagy sebességű pályákon is, profi módon jött az információ. Mondhatom azt is, hogy én csak tekertem a kormányt, az autót ő vezette! A gyors részeken nem kockáztattunk, a körgyorson, ahol “volt hová menni”, ott egy kicsit túlszíneztem a dolgot, és többször megforogtunk, és le is fulladtunk. Ha az időnket nézem, akkor ez az, ami zavart benne, mert egész jó lehetett volna, ha nem pörgünk össze vissza. Nehéz volt elfogadni, hogy ki kell állni, hiszen mi nem megyünk sajnos annyit, hogy unjuk ezt a sportot, de hát ilyen a rallye. Az autó nemes egyszerűséggel fantasztikus volt.

Ami kellemes meglepetés volt, az, az autót biztosító Maricsek Team, hiszen manapság Magyarországon nehéz lenne, náluk jobb csapatot találni ezt biztosan állíthatom. Olyan korrekt kiszolgálásban volt dolgunk, mint egy luxusszállodában :) Nagy köszönet tehát: Amrein Lacinak, Szvatek Krisztiánnak, Szvatek Zsoltinak és persze Nagy Szabinak, nem utolsó sorban pedig Maricsek Miklósnak. Szeretnék köszönetet mondani a partnereinknek, hogy bizalmat szavaztak nekünk, és a családnak, különösen apósomnak Érdi Tibi bának, aki segített abban, hogy ez az álmunk valóra válhasson.

 

 

Videó:

Mikulás Rallye 2015

 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Érdi Team Kft., TAXI 4, Agruniver Holding, BlueInit, Sicam, Oxigas, Liss , RVO

 
Mészáros Péter & Mészáros-Érdi Nikolett - Villáminterjú

M. Péter - M. Érdi Niki villáminterjú

 

 

 

 Videó:

Pepe, Niki - Szervizpark - Mikulás

 
«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

Oldal 2 / 33