Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
2014 Janner beszámoló

Élményekben gazdag Jänner Rallye

 

 

A változó körülmények miatt nagy kihívást jelentett ifj. Érdi Tibornak a verseny, melyben nagy segítségére volt Zsíros Gábor a jobb 1-ben.


ifj Érdi Tibor:

A versenyt megelőzően nem volt lehetőségünk tesztelni a Subarut, ami így utólag nagyon hiányzott. A változó tapadás miatt gyakorlatilag végig a gumi taktikáról szólt a verseny, illetve hogy ki hibázik kevesebbet. A pálya bejárás jól sikerült, bár még 1 métert sem ültünk előtte egymás mellett Gabival, de a sok év rutin és a baráti viszony miatt ez nem okozott hátrányt. A pénteki Shakedown-on próbáltam ki először a Monte Carlos szöges gumit, az autót és Gábort. Sok lehetőségem nem volt hiszen a 2km-es pályán mindössze háromszor mehettünk. Az első gyors 19 km-es volt, teljesen változó út típussal, száraz, jeges, felhordásos. A gumiválasztásban, illetve az itiner pontosításában nagy segítségünkre volt Turán Frici, aki hajnalban végigment a gyorsokon és bejelölte nekünk a kritikus részeket. Köszi Frici!!

Izgalmas volt az első gyors végig improvizálni kellett. Volt, hogy lelógtunk az útról 5.-dik telin, volt, hogy a fotós a visszafordítóban sétált mellettünk, közben mi a tükör jégen 2km/h –val keresztben gyorsítottunk ki. Én úgy éreztem, hogy nagyon rosszul mentem, de így is a legjobb magyarként nem volt rossz az időnk, sok-sok olyan szituáció volt, még a többi gyorsaságin amikor nem volt 100% kontroll alatt az autó, de mindig sikerült valahogy úton maradni, illetve visszatalálni rá. Az első napot absz. 13.-dik és kategória 4. helyen zártuk, ami a sok új tényező mellett jónak mondható. A 2. nap reggelén megint jött a segítség Fricitől és megint jól választottunk gumit. Az első kör nem hozott változást helyezésben. A hangulat nagyon jó volt Gabival és a szervizzel, élveztük a versenyt. A második kör első gyorsaságija előtt megálltunk 5km előbb beöltözni, majd amikor indultunk volna tovább, a Subaru nem reagált a gázra. 5-10 perc próbálkozás után sikerült újra indítani, de éreztük, hogy nem tökéletes az autó és nincs meg a teljes ereje. Sajnos 2-3 percet kikéstünk az időnkből, ami még nem volt olyan vészes, de megint nem volt hajlandó a Subaru szót fogadni a gázra. Mivel az időnket rögzítették a menetlevélre, a szabály szerint 3percen belül el kellett volna rajtolnunk, ami nem sikerült. Nagyon rossz volt feldolgozni, hogy műszaki hiba miatt esünk ki, egy ilyen nehéz versenyen. A hibát megtalálta a csapat, a MAP szenzor romlott el, ami pár 10.000 ft-os összeg, viszont tönkretette ezt a jó eredményt.

 

További képek

Videók

 
Szilveszter - Janner előzetes

Izgalmas hét vár az Érdi Rallye Teamre

 

 

Sűrűre alakult ez az időszak ifj. Érdi Tibornak, hisz idén is sokadjára részt vesz a szilveszter rallyn Táborszki Attilával az oldalán egy Mitsubitshi Evo 9-el, majd december 31.-én már utazik Ausztriába az első ERC futamra ahol Zsiros Gáborral és egy Subaru Imprezza R4-el vág neki a versenynek

 


ifj Érdi Tibor:

Idén indulok talán hatodszor a szilveszter rallyn, de az idei majdnem úgy alakult, hogy kimarad. A 2014- es szezonban 4 ERC versenyen tervezzük az indulást: Janner rally Ausztria, Geko Y pres Rally Belgium, Barum Rally Cseh ország, du Valis Rally Svájc.

A Janner rally közelsége miatt nem terveztük a szilveszter rallyn való részt vételt, de a szponzorainknak köszönhetően mégis úgy alakult az utolsó pillanatban, hogy el tudunk rajtolni az év utolsó rally versenyén.

Táborszki Attila kifejtette, sokat segített nekik, hogy az idén immár negyedszer indultak el a német ralin, így fel tudták használni a korábbi évek tapasztalatait például a megfelelő abroncsok kiválasztásához. Nem véletlen, hogy 100 kilométert tudtak megtenni egyetlen garnitúra gumival.

 

Nagyon örülök, hogy autóba tudok ülni a Janner rally előtt, mert sajnos idén utoljára augusztusban versenyeztem utoljára Attilával. Szilveszter rallyn egy Topp cars-os sárga Taxi4 desinges "N"-es Mitsubitshi evo 9 -el indulunk Táborszki Attilával. Sok elvárásom nincs a versennyel kapcsolatban, szeretnék egy jóízűt versenyezni visszarázódni és ráhangolódni az EB futamra ahová sajnos, Attila a munkájából kifolyólag nem tud velem jönni erre a versenyre. A Szilvesztert 31.-ét már Ausztriában töltjük, mivel január elsején 10 órakkor már kezdődik a pályabejárás.

A Janner Rally lesz az első ERC futam ahol rajthoz állok, ráadásul ahogy 4 éve az első VB futamunkon itt is minden új lesz. új Autó : Subaru imprezza R4 , új navigátor: Zsiros Gábor , új körülmények...

A sok új tényezö miatt nem tudom mire számíthatok, de Gabi Janner rallys és ERC-s tapasztalata biztosan nagy segítség lessz.

 

 
Német verseny

A végén hiányzott a német precizitás

 

 

Egyetlen kihagyás akadályozta meg Érdiéket a kategóriagyőzelemben

 


Negyedszer állt rajthoz a rali világbajnokság németországi futamán az Érdi Rallye Team párosa: idén az Ifjabb Érdi Tibor - Táborszki Attila duó a Topp Cars által rendelkezésre bocsátott, vadonatúj építésű Mitsubishi EVO IX-essel vágott neki a távnak.

Az első napon a versenyzőknek két gyorsaságit kellett teljesíteniük, amit a magyar páros arra használt fel, hogy felmérje az erőviszonyokat. Az már a rajt előtt nyilvánvaló volt, hogy kategóriájukban az első számú riválisuk a két Gassner lesz – a sokszoros német bajnok és a fia –, ami be is igazolódott: az első napot Érdiék a második helyre befutva az ifjabb és az idősebb Gassner között zárták. Ez utóbbi ellenfél a csütörtöki tapasztalatok alapján mindenképpen verhetőnek tűnt, a többiek pedig jelentős lemaradással követték a vezető triót. Érdi Tibor elégedett volt az első benyomásokkal, különösen annak fényében, hogy a páros hosszú hónapok óta nem versenyzett aszfalton.

A pénteki napnak nagy reményekkel vágtak neki a fiúk, hiszen az abszolút 25. helyről, kategóriájukban pedig a második pozícióból startoltak. Az első három gyorsasági kiválóan sikerült, a páros felkapaszkodott az első helyre, sőt a legfőbb riválisuk technikai problémája miatt megnyugtató előnyt is fel tudtak építeni. „Hiba nélküli autózást produkáltunk, egy karcolást sem ejtettünk a Mitsubishin, ami egyébként kifogástalanul működött. Előnyünk birtokában az utolsó három szakaszon már óvatosan közlekedtünk, vigyáztunk az autóra” - mondta a pilóta, hozzátéve, hogy összetettben is sikerült előrelépniük: a 18. helyezés kiváló eredménynek számít egy szériaautótól.

Táborszki Attila kifejtette, sokat segített nekik, hogy az idén immár negyedszer indultak el a német ralin, így fel tudták használni a korábbi évek tapasztalatait például a megfelelő abroncsok kiválasztásához. Nem véletlen, hogy 100 kilométert tudtak megtenni egyetlen garnitúra gumival.

A verseny harmadik napján az első két gyorsaságin nem történt semmi probléma, Érdiék az egyiket megnyerték, a másikon másodikak lettek, így három perc körüli előnnyel vezették a kategóriájukat. A harmadik szakaszon – a viadal leghosszabb gyorsaságiján – azonban hibáztak. A navigátor kissé késve jelzett egy közelgő kanyart, amelybe így az autó túl nagy sebességgel érkezett, a fiúk nem is tudták azt bevenni. Lesodródtak, és olyan szerencsétlenül ütötték meg a Mitsubishit, hogy már a gyorsaságiról sem tudtak lejönni, így aztán a versenyt is fel kellett adniuk.

„Hiába szúrtuk el a végét, meg kell próbálnunk arra emlékezni, ami egyértelmű siker: ezúttal a végső kategóriagyőzelemre is esélyesként kezelték a csapatunkat, minden gyorsasági után interjút készítettek velünk, és a nézőkön is lehetett érezni, hogy éremesélyesként tartanak számon minket. Természetesen sajnáljuk, hogy nem hoztuk be az autót a célba. Fontos megjegyeznem, hogy töretlenül bízom Attilában: máskor én hibáztam, ezúttal ő, ám nélküle nem is sikerült volna elérni azt a pozíciót, amelyben a harmadik nap elején autózhattunk. Nincs bennem tüske, közösen kell majd feldolgoznunk a kiesést” - zárta az értékelést Érdi Tibor

 

A videók az alábbi linkre kattintva tekinthetők meg: Videótár

 
Szardínia videók

Alább megtekinthető a Szardínia versenybeszámoló:

 

2013. 07. 02.  DINO Sporthíradó

 

 

Videó összefoglaló:

 

Rally d'Italia Sardegna 2013 - Összefoglaló

 

 

 
Visszatérünk Szardíniára

A 2013-as évet kicsit megkésve kezdi az Érdi Rallye Team párosa, ifj. Érdi Tibor- Táborszki Attila duó. Idei első versenyük június 20.-án, a rallye világbajnokság Szardíniai futama lesz, ahol egy Subaru Impreza N15-ös N csoportos autóval állnak rajthoz. A csapat számára nem lesz ismeretlen a verseny, hiszen 2éve már rajthoz álltak és célba is értek a kategória 5. helyen.

 

 


ifj. Érdi Tibor:

„Izgatottan várom már a Szardíniai futamot, amely számomra kihívás lesz, hiszen jártunk már ott, de nem a Subaru Impreza N15-ös autóval. Azért esett erre az autóra a választás, mert tavaly egy németországi rallyesprinten már indultam vele, ahol jó benyomást keltett. Még ismerkednem kell az autóval, mert csak aszfalton autóztunk vele. Az autót a verseny hetének hétfőjén fogjuk tesztelni murván, a gyári csapatoknak rendezett helyi teszten. Előreláthatóan nehéz verseny elé nézünk, mert a rajtlistát nézve 18-an leszünk a kategóriában 7 olasz pilótával, 11 nemzet jobbnál jobb pilótáival kell megméretni magunkat, 7 db Mitsubishi EVO X., 5db Subaru és 6db EVO IX. autóval indul a 3.-as kategóriánk. A statisztikát nézve nem lesz könnyű dolgunk, de szeretnénk ebben az erős mezőnyben legalább megismételni a 2 évvel ezelőtti eredményt, de az áhított dobogós hely a nem titkolt cél.”

 

Az időeredmények az alábbi linken lehet elérni:

http://www.ewrc-results.com/results.php?e=6537&Rally-Italia-Sardegna-2013

 

2011-es Szardíniai verseny összefoglalónk:

 

2011. Sardegna

 

 

 
Szilveszter Rallye - Nem sikerült a címvédés

Az abszolút 3. helyen zárta az év utolsó versenyét az Érdi Rallye Team versenyző párosa ifj. Érdi Tibor Kerék Istvánnal az oldalán egy Skoda Oktávia WRC –vel.

 

A címvédés idén elmaradt,de a jó hangulat és a beígért látványos autózás kárpótolta a helyezést. A pénteki sötét gyorsaságin eldőlt számunkra, hogy az első hely elúszott, miután kaptunk 20 mp. Büntetést lassító nem szabályos kikerülése miatt. Ezzel az állítással nem értettünk egyet, mert a lassítót megfékezve 3. sebességi fokozatig visszakapcsolva kezdtük el, de a középső sor belső gumija nem a helyén volt, hanem sokkal beljebb, teljesen megzavarva és kizökkentve ezzel a megszokott ritmusból.

 

 

Az óvásunkat nem fogadták el, azzal védekeztek, hogy majd másnap szalmabálát tesznek a gumik közé, mert túl széles a célegyenes és előttünk már pár autó elrontotta a lassítót és ezért fordulhatott elő hogy nem volt se szalag se szabvány a lassító...

A reggeli első kőrt nagyon élveztük viszont becsapós volt a pálya, mert ami este csúszott ott másnap nem, de bizonyos részek meg le voltak fagyva.

A második körnek úgy vágtunk neki, hogy 5 mp. hátrányunk volt Turi Tomi-ék mögött és megpróbáljuk más vezetési stílusba extra puha gumikkal csökkenteni a hátrányunkat. Nem sikerült abszolválni az íven autózást a Skoda Oktávia WRC ugyan úgy nem szerette, ahogy én sem, így az utolsó körre 6 mp. – re nőtt a hátrányunk.

Kerék Pistivel megbeszéltem,hogy átjövünk az utolsó 2 gyorson, amit tudunk, ráadásul az utolsó dupla kör, úgyhogy a hátrány lefaragható. A gumiválasztásunk az utolsó 13km- re nem volt jó, teljesen elolvadt és bár látványosra sikerült,de a második helytől elmaradtunk.

 

 

A Skoda Oktávia WRC végig tökéletesen működött fantasztikus élményt nyújtva ezzel. A verseny minden méterét élveztük, végül így is a harmadik helyen zártunk a + 20 mp-el a zsebünkben.

 

Köszönjük a támogatóinknak az együttműködő partnereinknek egész éves munkáját.

 

UI.:Az összefoglaló videó és a gyorsasági versenyekről készült videók megtekinthetők a Videótárban.

 
«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

Oldal 9 / 33