Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Pécsi navigátor a jobb 1-ben!

Pécsi navigátor a jobb 1-ben!

 

Magyarországon kezdi a 2015-ös szezont az Érdi Rallye Team újdonsült párosa.

 

 

A hétvégén megrendezésre kerülő orfűi tesztversenyen  viszi először táncba ifj. Érdi Tibor a Mitsubishi EVO X-est, az ERC szabályainak megfelelően.

Nagy változásokkal kellett szembe néznie a csapatnak, navigátor téren is !

Táborszki Attila sajnálatos módon nem tudta vállalni a szezont, munkahelyi elfoglaltsága miatt, így új navigátor után nézett a csapat!

A választás egy pécsi srácra esett Patkó Gergő személyében aki, Zsolt Dániel oldalán volt már magyar bajnok, navigált ifj Tóth Jánosnak és ő navigálta Talmácsi Gábort is rallye-s pályafutása alatt.

Az újdonsült páros a  hétvégén ül majd éles körülmények között egymás mellett, és kezdenek közös munkába, hiszen egy héttel később már repülnek is Írországba, ahol a Circuit of Ireland-on vesznek majd részt és kezdik meg 2015-ös ERC szezonjukat!

Szeretettel várunk minden érdeklődőt vasárnap az orfűi szervizparkban, ahol ismerkedhetnek az új párossal és a Mitsubishi Evo X-es versenyautóval!

 

 

 
RVO - Ifj. Érdi Tibor Interjú

RVO - Ifj. Érdi Tibor Interjú

 

A régi felállásban “visszaépített” autóval vágnak neki az idei ERC szezonnak! Ha minden jól megy akkor öt futam  van tervben, de ami már biztosnak tűnik , április elején az első erőpróba a Rally Ireland. Ifj. Érdi Tiborral beszélgettem.

 

 

RVO: Hogy teltek az ünnepek? Ha jól hallottam a Szilveszter Rally után egy  egészen más szerepre is koncentrálsz?

Ifj. Érdi Tibor: Igen jól hallottad, hiszen ez az apáskodás is egy kemény feladat, egy új kihívás nekem és Anitának is, de nagyon élvezzük minden percét, mert Szofi nagyon jó baba :)

RVO: Hóautózás?

Ifj. Érdi Tibor: Egyszer voltunk fent kicsit megmozgatni a Mazdát, de sajnos sokáig nem maradt meg a hó sem és ugye a családi vállalkozás és a kislányom mellett ez most háttérbe szorul. Mindemellett gőzerővel készítjük elő a 2015-ös ERC szezonunkat.

RVO: Milyen felállásban, autóval és célokkal vágtok neki a 2015.évnek?

Ifj. Érdi Tibor: Nem könnyű a feladat, hiszen mint az már nyilván való, hogy el kellett búcsúznunk az R4-es kategóriától ami nem kis fejtörés okozott, de azt hiszem nem csak nekünk. A FIA-nak köszönhetően vissza kell építeni az autókat „N”-es re és ez azért elég nagy munka. Ha azt akarjuk, hogy jó legyen akkor idő kell hozzá és ha már 4-5 versenyen tudunk menni akkor ott szeretnénk jó autóval tisztességesen helytállni. Ennek köszönhetően kimarad a Liepaja Rallye is, és így Írországban kezdjük el a szezont, utána pedig megyünk a belga futamra . Eddig ez ami biztos, na meg persze Attila és az Evo X-es.


RVO: Azt rebesgetik, hogy óriási a motiváció a csapaton belül!?

Ifj. Érdi Tibor: Motiváció? Az mindig is volt, én azt gondolom maximálisan készen állok a szezonra, és nem titok, hogy szeretnék gyorsulni is, hiszen tavaly év végén jó érzés volt átvenni azt a bizonyos bronzérmet. De ha valaki nagyon motivált, az Apu újra, azt a tűzet látom benne, mint amikor a saját  autóit építette. Nem is láttam még ilyen elánnal dolgozni e nemes ügy érdekében, ezt ezúton is köszönöm neki. Attila is nagyon harcos lett, valószínűleg ez a dolog amit sikernek nevezünk őt is lázba hozta.


RVO: Mit vársz a 2015-ös szezontól!

Ifj. Érdi Tibor: Mint már említettem tisztes helytállást a versenyeken, remélhetőleg fejlődni is tudunk, mind technikában mind pedig azokon a versenyeken ahol jártunk már. És szeretnénk pár új helyszínnel növelni a tapasztalatainkat, miközben folyamatosan fejlesztjük az autót!

RVO: Köszönöm az interjút

Ifj. Érdi Tibor: Én is, és jó egészséget kívánok mindenkinek, valamint sok sikert a következő szezonhoz!

 

 

 
Érdi Rallye Team 2014. évi összefoglaló!

Érdi Rallye Team  2014. évi összefoglaló!

 

Ismét eltelt egy év, a Havas Janner Rallyn kezdtünk, amit a napsütéses Görögország követett, aztán a rossz időjárási viszonyokról szóló Belga Ypres Rally következett, ahol ezúttal szép idő volt, majd az évet Korzikán zártuk, nem hivatalosan, hiszen a Szilveszter Rallyt sem hanyagoltuk el, ahol partnereinknek adakoztunk az idei évért hálánk jeléül! Egy szó, mint száz…négy verseny, ebből két komoly dráma, és mégis elhoztuk az EB bronzérmet. :)

 

„Ha bele gondolok egy évvel ezelőtt ilyenkor hazafelé tartottunk a Janner Rallyról Ausztriából. A versenyen, úgy hogy először jártunk ERC futamon, a negyedik helyen álltunk, de sajnos egy fránya MAP szenzor megpecsételte a sorsunkat, így technikai okok miatt feladni kényszerültünk a versenyt, de pontot így is hoztunk a sógoroktól.

 

Sok időnk nem volt gondolkodni a történteken, mert Március végén, már Görögország felé vettük az irányt! Ekkor még nem gondoltuk, hogy egy ilyen szenzációs versenyen vehetünk részt, hiszen az Acropolis Rallye először szerepelt a versenynaptárban, mint ERC futam, előtte mindig a WRC száguldozott rajta! A végére azt is megértettük, hogy miért is! Életünk legnagyobb drámája volt ez a verseny, hiszen míg az első nap után aszfalton,  több mint egy perccel vezetettük a kategóriánkat, addig a második napon jött a fekete leves, mivel az utolsó szakasz célja után a verseny feladására kényszerültünk…. nyertünk, de mégsem!


Belgiumban az Ypres Rallyen, mondhatni simán behúztuk a 3. helyet az ERC 2 csoportban, ugyan akadt technikai problémánk, hiszen az autó legfontosabb kelléke a méterszámláló ment tönkre, és így nagyon nehéz volt a tájékozódás egy olyan versenyen, ahol ez volt az egyik legfontosabb, de így is egy rendkívül jó verseny volt.


Majd sok matekolás után a legendás Korzika Rallye maradt a végére, és persze a számolás, hogy mi lehet az év végi realitás, mert ugye a remény…….

 

És úgy is lett, Korzika Rallyen már egy új autóval érkeztünk és egy negyedik hely is elég volt az év végi dobogóhoz! Abszolút nyugalomban, biztonságit autózva, gurultunk át Napóleon szülővárosának főterén felállított céldobogón, és így az év végén Táborszki Ati és az én kezemen csilloghatott az ERC 3. helyéért járó meseszép óra, amiért keményen megdolgoztunk!

 

Alig tarthattam a kezemben pályafutásom legszebben csillogó érmét…. az élet egy újabb beíróba állított. Másfél hónappal később a kezembe foghattam  életem legnagyobb boldogságát, és ezzel a legnagyobb versenyt nyertem meg…. Érdi Szofinak hívják és december 22.-én látta meg a napvilágot. :)

Aztán december végén úgy gondoltuk, hogy talán a partnereink is szeretnének egy kicsit belekóstolni a mi benzingőzös világunkba. Pár partnernek volt szerencséje mellettem alkalmi navigátorkodni, és azt hiszem maradandó élményben volt részük, hiszen verseny körülmények között néhol ember falban autózva közlekedtünk. A forralt bor a meleg tea, és a gulyásleves pedig jól esett, mert nagyon hideg volt. :)

 

Szeretném megköszönni Anitának, a feleségemnek a kitartást a nehéz időkben is, Táborszki Attilának az odaadó munkáját, Édesapám és a család maximális alázatát, amit közösen tesznek ezért a sportért. És természetesen partnereinknek az egész éves együttműködést! „


Üdvözlettel :  ifj. Érdi Tibor

 

 

 
57. Giru di Corsica

Megvan az EB bronzérem!

 

Az ifj. Érdi Tibor- Táborszki Attila páros az elmúlt hétvégén az Európa bajnokság utolsó állomásán a Franciák szigetén, Korzikán a Producton Car kategóriában a negyedik helyen végeztek. Így az év végi összesítésben felállhattak a dobogó legalsó fokára az Ukrán Vitaliy Pushkar és a Cseh Martin Hudec mögé, a bronzérmet érő harmadik helyre!

 

Egy rendkívül nehéz versenyen van túl az egész csapat, minden féle túlzás nélkül mondhatjuk ezt! Az utazás oda vissza a szigetre, repülővel, hajóval, bérautókkal teljesen kimerítette az egész csapatot de, hogy megérte e ahhoz nem férhet kétség…

Az autó is egy teljesen új feladat volt a párosnak, hiszen a verseny előtt a pilisvörösvári teszten kívül még nem ültek a fiúk az autóban, sőt Attila itt ülhetett benne először a Shakedownon. A szokásos csúszkálós Michelin eb-s gumik még mindig nem kedvencei a párosnak, és a Shakedown első felére, jött egy kis eső is, de ez egészen elenyésző volt. Szabó Gergő nagyon korrekt magatartásának köszönhetően, fontos tanácsokkal látta el Tibit, és teljes erőbedobással támogatta csapatunkat a sikerben és egész hétvégén mindenben segített, ezt ezúton is köszönjük neki.

 

ifj. Érdi Tibor:

S„ A hétfői érkezésünk után egy sima adminisztrációs feladat várt ránk a versenyirodán, ami így első körben egyszerű feladatnak tűnt, de csalódottságunkra a versenyirodát áttették a sziget másik felére, ami 150 km-re volt a szállásunktól, mi ezt a 150 km-t oda 150 km-t vissza szakaszt 6 óra alatt teljesítettük. A pályabejáráson már láttuk, hogy kanyar az van bőven, na de, hogy ennyi....és mindez szakadó esőben?! A  shakedownra kijelölt szakasz már száradó körülmények között volt, de köszönő viszonyba sem a versenypályákkal sajnos. Ekkor kezdődött a gumi taktika, ami rányomta a bélyegét a szervizpark hangulatára is... még a nagy csapatok is tanácstalanok voltak, hisz a versenyre már száraz időt jósoltak. Másnap reggelre már száraz idő fogadott minket és mivel nem volt tapasztalatunk, úgy döntöttünk, hogy a közepes gumival vágunk neki az első körnek, ami így utólag puhának bizonyult. (Jövőre már tudni fogjuk :)) Óvatosan kezdtünk, mert aki itt siet az lehet, hogy pórul jár,mondjuk nem egy gyors verseny, de annál inkább veszélyes. Úgy kell elképzelni a pályákat, hogy szó szerint nincs rajta 150 m egyenes. Az első napot a kategória 6. helyén zártuk. Picit előrébb vártam magunkat, de tudtuk azt, hogy szépen be kell érnünk a célba és megvannak a pontok, amiért jöttünk, ezért nem is siettünk sehova. 

A második nap közepén már kezdtem a saját stílusomban közlekedni, amit élveztem volna, de Attila rám szólt, hogy vegyek vissza, mert cél a cél!!!

Szombaton délután az utolsó gyors céljában már kezdtünk megnyugodni, hiszen már csak 30 km etap választott el az utolsó szerviztől, melyet a pódium követett. Este 8 óra magasságában át is gurultunk a céldobogón, és feltettük az "i"-re a pontot! 

A célunkat elértük, ezzel a kategória 4. hellyel megszereztük a Producton Car Cup kategória 3. helyét az éves értékelésben.

Ekkor még  jött a meglepetés, mert azt tudtuk, hogy fel szeretnénk állni az év végi dobogóra, ami sikerült is, de azt nem tudtuk, hogy mikor lesz a rendezvény és hol!


A dobogó előtt közölték velünk, hogy akkor hivatalosak vagyunk a másnapi ceremóniára, melyet ezúttal ott Ajaccioban a kongresszusi központban tartanak. Mondták azt is, hogy öltönyös buli, de mi erre nem annyira készültünk fel. Ezért másnap megindult a hajtóvadászat, valami elegáns egyforma jelmezért:) Persze pechünkre vasárnap Korzika szigetén minden zárva van, még jó, hogy a reptér mindig nyitva van, mert ott találtunk kettő egyforma szalonképes öltözéket. 

Este már együtt koktéloztunk a nagyokkal, és a honfitársainkkal, ami nagyon nagy dolog volt számunkra, és egy felejthetetlen élmény! ”


Bessenyei Zolinak és Nyírfás Julinak ezúton is szeretnénk gratulálni az ERC bajnoki címük megvédéséhez!

 

Összefoglaló videó:

 

Érdi Rallye Team - Giru di Cirsica 2014

 

 

 

 

 
Tesz rendben….. Jöhet Korzika

Tesz rendben….. Jöhet Korzika

 

Az elmúlt hétvégén az I. Mannol Pilisvörösvár Rallye-n élesben teszteltünk az év utolsó ERC futamára a Korzika rallyra!

 

Pénteken az egész család bevonásával lázasan dekoroztuk, újdonsült  versenyautót immáron a saját műhelyünkben, teljes nyugodtságban, már ez egy leírhatatlan érzés. Ezen a hétvégén Szabó Balázst kértük kölcsön a jobb 1-be, aki amúgy az ORB-ben egy BMW 1-es versenyautóban Rafael Tominak diktálja az itinert. Neki is nagy kihívás volt, és teljes elánnal ragasztotta már a matricákat is J A nap végére jól elfáradtunk, de megérte nagyon, hiszen Tibike kreativitásának köszönhetően azt gondoljuk, az egyik legjobb desing készült el.

ifj. Érdi Tibor: Szombaton délután egy ünnepélyes rajtceremóniával vette kezdetét a számunkra tesztversenynek titulált verseny, ami tökéletes alkalom volt arra, hogy a honi közönség is testközelből láthatta az új autót. Vasárnap reggel, nagyon hideg időjárás fogadott minket, amit gyorsan meg kellett szokni, igen ám csak az amúgy, sem túl jó tapadásáról híres EB-s Michelin gumik felmelegítése sem volt egyszerű feladat. Ez a dolog még úgy ahogy sikerült, de azért kétségek voltak bennem az autót tekintve is, mert még egy métert sem mentem vele. Nem tudtam, hogy mire számítsak, elképzelésem volt arról, hogy hogyan kell vele menni, de tapasztalatom annál kevesebb! Mindentől függetlenül azt gondolom, hogy a jót hamar meg lehet szokni, és így sikerült hamar összebarátkoznunk, és annyit elmondhatok, hogy véleményem szerint sokkal stabilabb autó, mint a Mitsubishi IX-es volt, nehezen kihozható a sodrából  az, hogy mennyire gyors majd a Korzika rallye-n tapasztalhatom meg! :)

Nagy várakozásokkal megyünk a Korzika rallyra, hiszen  akár a Production Cup 3.-helye is elérhető számunkra, erre minden esélyünk megvan.

 
Egy evolúciót fejlődtünk!

Egy evolúciót fejlődtünk!

 

 

Hosszú volt a szünet, de lassan körvonalazódik a jövőnk sorsa!
Álmodoztunk a Ciprus rally-ról, de ahogy említettük is a Korzika rally lett a realitás.
Azt gondoltuk átértékelve a lehetőségeinket, hogy komolyan állunk hozzá a jövőhöz, így első lépés gyanánt egy evolúciót fejlődtünk, azaz egy Mitsubishi Lancer Evo X-R4-el folytatjuk,és indulunk a Korzika rallyn.

Teljes erővel dolgozunk, hogy a jövőben egy új autóval, új atmoszférában tudjunk tökéletesen teljesíteni!

Találkozunk Korzikán!

 
«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

Oldal 7 / 33