Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Ifj. Érdi Tibor-Patkó Gergely - ERC Ypres Rallye Előzetes

Ifj. Érdi Tibor-Patkó Gergely - ERC Ypres Rallye Előzetes

 

Az idei második megmérettetésére készül az ERC-ben az Érdi rallye team párosa,  Június utolsó hétvégéjén kerül megrendezésre Belgiumban az  Ypres rallye , ahol tavaly a kategória bronzérmét hozta el Tibike akkor még Táborszki Attila navigálásával! Gergő először érkezik erre a helyszinre aki közben 3 héttel ezelőtt egy modell repülőgép reptetése közben súlyosan megsérült a bal kézfején, de már abszolút felkészülten várja a versenyt, szívós srác, le a kalappal előtte!

 


A belga pályák mondhatni kedvencévé váltak Tibinek, nagyon várja a versenyt, és, hogy újra autóba ülhessen! Sajnálatos módon utoljára egy fával kötöttek közelebbi ismeretséget a fiúk, mely a Holland Rallye Van Puttenen történt. Azóta az autó is talpra lett állítva, komplett bal hátulját kellett rajta cserélni, de azt gondolom, jelen pillanatban nagyon jó kondícióban  van. Már el is utazott a versenyautó Hollandiába ahol még egy utolsó átvizsgáláson vesz részt.A Csapat egyik része hétfőn, míg a másik fele szerdán repül a helyszínre.

Ifj Érdi Tibor:

Tavaly nagyon élveztem ennek a versenynek minden pillanatát, annak ellenére, hogy tönkre ment a méterszámlálónk, és  ezen a versenyen  az a legfontosabb kellék . Annyi bekötő út van , hogy meg sem lehet számolni, van, hogy 100 méteren van 3-4 persze mindez úgy, hogy búzatáblában autózol végig, és nem is látszik az, hogy hol és mikor kell befordulni! Kicsit bízom a helyismeretben, mert véleményem szerint ez a második  legfontosabb dolog ezen a versenyen! Azt gondolom, van esélyünk a jó szereplésre, hiszen az autó szenzációs, lassan talán a legjobb „N” – es autóvá faragjuk amivel mentem eddig pályafutásom során.  A Pirelli gumik pedig Írországban bizonyítottak már. Egy szó mint száz, nagyon oda kell tennem magam, főleg annak tudatában, hogy pici lányom életében először jön el a versenyemre 6 hónaposan, így adott a feladat, az apukának bizonyítania kell szeretném ha büszke lenne rám J

Patkó Gergely:

Hollandiában már tényleg úgy éreztük, hogy tudtunk együtt dolgozni , és ha őszinte akarok lenni akkor az időeredmények is ezt mutatták, hiszen az ottani komoly srácokkal tudtunk az elejében együtt menni….de aztán jött a fa! Jó a hangulat már az autóban és ez nagyon fontos ! Valóban nem jártam még itt versenyen, de nagyon várom, Amennyi videót belsőt csak kaptam találtam mindent végig néztem, és nagyon készülök, mentálisan, mellette már sikerült kerékpároznom is egy kicsit, már amennyire a kezem bírja, de ugye így fizikálisan is készülök amennyire tőlem telik! Közben nézem az időjárást is, és az eső az lehet, hogy mostoha körülményeket hoz….de sebaj, a lényeg, hogy minden körülményben egymásra találjunk a Tibivel! Mielőtt el nem felejteném szeretnék ezúton köszönetet mondani a pécsi Honvéd kórház dolgozóinak Dr. Dömse Eszternek, és Dr. Kis Virágnak (így egy "S"-el írja), hogy tökéletes ellátással hamar rajtkész állapotba hozták a kezemet!

 

 
Újra a régi munkahelyen!

Újra a régi munkahelyen! :)

 

Alig egy hónapja számolt be az RVO arról a hírről, hogy Érdi Tibi bácsi újra autóba ül a 2015-ös Rallye Legenden San Marinóban. A CSALÁD születésnapi ajándékának köszönhetően, egy 13 éves fogadalmat szakít meg a friss hatvanas sportember. Máris a tettek mezejére léptek, hiszen tegnap Belgiumban jártak a Debackre Motorsportnál és közelebbről is szemügyre vették a Toyota Celica GT- Fourt azaz a régi, új munkahelyet!

 

 

Tibi-bá lázban ég valljuk be, ezt nem lehet véka alá rejteni, egy nagyon komoly feladat áll előtte, még ha csak úgynevezett buli verseny is a Rallye Legend.

Kedden a reggeli bugyi színű légitársaság menetrend szerinti járatával Brüsszelbe repültünk a csapat Managere Soós Gábor, Tibi bá és jómagam. Ha már adott egy feladat és a versenyző is, akkor nézzük meg milyen is a régi új Celica, melyre észak nyugat Belgiumban bukkantunk rá egy olyan istállónál amely meglepetés volt a számunkra is.

Nagyban közre játszott az autó felkutatásában, Jeffry belga barátunk is akit tavaly Akropolis rallyen ismert meg csapatunk, és ha Belga rallyera készülünk akkor ahogy tavaly is úgy idén is nagy részt vesz ki a munkából, és sokat segít nekem a koordinációs dolgokban. A reptérről Ypres-be gurultunk egy bérautóval ami kb 160 km-re volt. Jeffry már ott várt minket, és elvitt az autó tulajdonosához. A legendás ST 205-ös Ex Carlos Sainz féle bukócsöves rakéta, a többszörös Belga Rallye bajnok Melissa Debackre garázsában áll nagy becsben tartva. Egy nagyon kedves beszélgetés után, (mely közben egy párszor tátva maradt a szánk) sikerült is megegyeznünk a csapattal, és megnyugtathatok mindenkit, jön az autó az olaszországi megmérettetésre. Egy gyors üléspróbát is megejtettünk ami nagy mosolyt csalt a "Főnök " arcára.

Az autóról készített képek, természetesen jelenlegi gazdájának Desingjával láthatók, mely egyértelműen pirosra változik október elejére. Az is kiderült, hogy pár technikai változáson átesett az autó, hiszen ez a típus nem a megbízhatóságáról volt híres. Melissa elmesélte, hogy kikerült belőle az intelligens hajtás és nem aktívak a difik sem, sőt a kézifék meghúzása esetén sem oldja le a hátsó hajtást,  de így eddig minden versenyen célba ért a kicsike!

Jó érzés volt mindnyájunknak újra mellette állni, és az ülés pozíción is csak egy kicsit kell állítani. Megsimogattuk  a meseszép járgányt és elbúcsúztunk tőle a kora délutáni órákban….majd jövünk matricázni szeptemberben :)

Videó - Villáminterjú Érdi Tiborral 

Villáminterjú Érdi Tiborral

Ypres város főterén még belefért egy finom ebéd, ahol Jeffry-től is elköszöntünk, igaz nem hosszú időre, hiszen pontosan egy hónap múlva Ifj. Érdi Tibi – Patkó Gergely párossal jövünk vissza ide az 51. Ypres Rallyra, ahová már leadta a nevezését az Érdi Rallye Team.

További képek megtekintéséhez kattints ide >>

 
Újra száguld a legendás piros Toyota! Érdi Tibi bácsi 60 éves!

Újra száguld a legendás piros Toyota! Érdi Tibi bácsi 60 éves!

 

Akár, hogy is nézzük, az idő nem áll meg, nem leszünk fiatalabbak! Nagyon sokan vissza tekintünk a múltba, és szeretnénk, ha még egyszer visszamehetnénk az időben. Sajnos erre nincs lehetőség a való világban, de talán most egy hétvége erejéig, lesz újra olyan, amire mindig vágytunk.

 

 

1955 április 12.-én látta meg a napvilágot egyik honi rallye legendánk Érdi Tibor. Évtizedeken keresztül látványos autózással ajándékozta meg a közönséget, olyannal, ami a mai napig hiányzik mindenkinek. A Zsigulitól a WRC-ig tekerte mindenben a kormányt nagy sikerrel. Az autósporttól még a mai napig sem távolodott el, hiszen fia, ifj. Érdi Tibi pályáját egyengeti az ERC sorozatban és, ha őszinték akarunk lenni, akkor motiváltabb, mint valaha.

Tibi bá 60.- dik születésnapját a múlt héten egy hatalmas buli keretein belül ünnepelte a család és a barátok, a budapesti Amadeus hotelban, és előkerült egy olyan ajándék, ami valószínűleg nem csak neki okoz majd örömet!

A család a barátok, a régi – új partnerek összefogtak, és elő keresték Tibi bá Toyota Celica GT-4 esét, amely már a bulin is ott volt Podina Petinek köszönhetően, egy torta formájában :) Az igazi autó is előkerült, amely jelen pillanatban Belgiumban pihen, és várja, hogy régi gazdája újra kezelésbe vegye!

Az ajándék azt gondolom igen patinás, hiszen Tibi bá újra száguldhat versenykörülmények között, nem is akár hol, egy pazar mezőnyben az októberi RALLYE LEGEND-en. Ezen a versenyen indulnak a nagy legendák többek között Carlos Sainz, Juha Kankunnen, és még sorolhatnánk, hisz minden évben népes a mezőny San Marinoban.

Tibi-bá a könnyeit törölgetve fogadta a hírt és csak ennyit mondott ”13 éve megfogadtam, hogy többet nem vezetek versenyautót…..hát ezt most megszegem” Az a boldogság amely az arcán ült, szavakban nem igazán kifejezhető. A nevezéshez, és az autóhoz kapott még egy új kesztyűt is, mert a régi már elkopott :)

Annyit megígért, hogy a hajtás hátra lesz állítva, és a kézifék, rendeltetés szerűen lesz használva!

Azt gondolom méltó ajándék ez a számára, és ha őszinték akarunk lenni, akkor a publikumnak is az, mert októberben még egyszer feleleveníthetjük a régi szép időket a rallysportban jön Érdi Tibi bá és a piros “A”-s Toyota Celica GT Four régi pompájában.

Boldog születésnapot Tibi-bá, sok erőt és egészséget kívánunk!

További képek megtekintéséhez kattints ide >>

 
Breaking News... Sajnos a "fa" ezúttal erősebb volt!

Breaking News... Sajnos a "fa" ezúttal erősebb volt!

 

Egy nehéz ír verseny, sok sok megpróbáltatás után…csendben elugrottunk Hollandiába!

 

Rally Van Putten futamán járt az Ifj. Érdi – Patkó magyar kettős. Az ötödik gyorson egy fával ütközött a magyar kettős, aminek következtében a bal hátsó kerék kiszakadt és az abszolút 4. helyről, illetve a kategória 2. helyéről kellett feladniuk a futamot. Néhány friss fotó a tegnapi versenyről a Fotógalériában látható. Az ütközés felvétele a Videótárba lett feltöltve.

 

 
Egy nehéz ír verseny, sok sok megpróbáltatás után…

Egy nehéz ír verseny, sok sok megpróbáltatás után…

 

Egy nehéz ír verseny, sok sok megpróbáltatás után…csendben elugrottunk Hollandiába!

 

 

Lassan azt hihette a kedves olvasó, hogy teljes hírzárlat van a csapatunk körül. Nem! Itt vagyunk dolgozunk, és már látjuk az alagút végét!


Elnézést kell kérnem, hogy ilyen későn számolunk be magunkról. Az ok nemes egyszerűséggel csak annyi, hogy az első ERC-s versenyünkbe, beletört egy picit a bicskánk. Az még hagyján, hogy az autónk nem volt tökéletes…enyhe túlzással, mert inkább katasztrófálisnak lehetett nevezni, se hajtásunk nem volt, az erőt pedig kerestük, de nem találtuk. Ezek persze lehetnek kifogások is, de mindenki úgy fogadja, ahogy érzi. Aztán ugye a váltó megsemmisülése miatt a verseny feladására kényszerültünk. Mint említettem ez volt a legkisebb probléma, mert ezen dolgok mellett az egész csapat bevett valami szérumot ami folyamatos pech sorozatot eredményezett, a tréning autó sofőrjétől egészen a szerelőkig, mint ha egy fekete macska ült volna a csomagjában mindenkinek. Volt baj bőven, de ezeket kár is lenne leírni, már csak azért is mert szinte hihetetlen az egész!


Legyen az elég, hogy szerencsétlen szerelőink hazafelé a kompot lekésve még a nyakukba kaptak egy turbó tengely törést ami szinte lehetetlenné tette a dolgukat, így nekik két hetesre sikerült a kiruccanás… :(

Nos sokat kellett dolgoznunk az ír verseny utómunkálatai gyanánt, és nem szerettünk volna még egyszer így járni, ezért össze szedtük minden erőnket, gondolkodtunk…és végre NEM kapkodtunk, ennek köszönhetően egy topp autóval, Tibi és Gergő ma ( 2015.04.18) már riogatja a Holland bajnokság részvevőit egy teszt céljából, a Rallye Van Puttenen!

Az ír versenyről hazafelé nemes egyszerűséggel kint maradt az autó Hollandiában az autót felkészítő csapatnál, és 19-re lapot húztunk. Minden bizonnyal az első gyorsaságin elért 4. idő, egy vad idegen környezetben, 12 Evo X-es között, úgy, hogy mi az EB-s gumival megyünk, amit nem lehet egy napon említeni egy jó gumival :) ezen dolgokat egybe véve azt gondolom, hogy nem számít rossz eredménynek. Főleg ha azt nézem, hogy a srácok tegnap (2015.04.17) reggel indultak ki a versenyre, és a honi nem puha gyerekekkel próbálnak versenyezni.

 

A versenyt tesztnek szánjuk, nem szeretnénk úgy oda állni az Ypres Rallyra, mint ahogy tettük azt Írországban!

Köszönöm a türelmet mind a csapat partnereinek, mind pedig az olvasóknak, és főleg az RVO-nak.

 

 

 
Nincs akadály, megyünk előre!

Nincs akadály, megyünk előre!

 

Hosszú téli álom után két hete kezdett ébredezni a tavalyi ERC Producton Cup 3. helyezett csapata az Érdi Rallye Team. Akkor komoly bejelentéssel kezdték az évet, hiszen a csapat új navigátort mutatott be a Mecsek útjain, Patkó Gergő személyében. Nem könnyű feladat egy ERC szezont így kezdeni, főleg ha azt vesszük alapul, hogy az uborkaszezon sem volt fenékig tejföl, az autó visszaépítése miatt.

 

 

Az orfűi teszt után, még Lengyelországba utazott az autó hogy teljesen elkészüljön a Circuit of Irelandra, de valamiért minden alkalommal porszem került a gépezetbe, és nem kis feladatok elé állították az Érdi Rallye Team csapatát! A csapat vezetője Érdi Tibor is olykor széttárt kezekkel csak annyit mondott…” Ez már nem lehet igaz”!

A csapat nem adta fel és minden akadályt erőn felül teljesítve, megérkezett az Ír szigetre és megkezdte a felkészülést. A pályák nem nagyon hasonlíthatók semmihez, az időjárás meg végképp nem és a navigátor neve mellett, került másik új matrica is az autóra…csak, hogy minden szokatlan legyen…a Pirelli. Hosszú évek után az olasz márka abroncsaira esett a választás.


A gépátvétel sem volt teljesen tiszta ez alkalommal, mert az írek úgy döntöttek, hogy nem tetszik nekik az első ablakon a sötétítő fólia, így nem engedték át az autót, volt akinek ez komoly fejtörést okozott, de nekünk hála istennek, a szervizbuszban volt két tartalék ablak, így a csere után  már minden rendben volt.

De ha már lúd legyen kövér… jött a következő fekete leves.

A shakedownig sem nagyon sikerült az autó komputerét rendbe rakni, így Tibiék sajnálatos módon csak 2 km-t tehettek meg az autóval, azt is úgy, hogy 4500 fordulatnál letiltott az elektronika. A hajtás és a rajtprogram nem nagyon voltak köszönő viszonyban egymással, ezért sajnos dönteni kellett, vagy az előbbi vagy az utóbbi. A hajtásra esett a választás! :)  Hála istennek  a sztármérnök, “Putyi” a helyszínen van és ha ő nem lenne akkor valljuk be nem sok esély lett volna akár még egy kilométert sem menni. Egy gyors beavatkozásnak köszönhetően kiütötte a rajtprogramot, és lett helyette hajtás.

Ez az első rajtnál megviccelte Tibit, hiszen kicsit későn kapcsolt , hogy nem aktív a rajtprogram, és így sikerült is lefulladni. Na de ennyi baj legyen legalább lehet versenyezni.


A shakedown után a rajtdobogóval zárul a Circuit Of Ireland csütörtöki napja.

Pénteken 8 gyorsasági szakasszal kezdődik a verseny mely az RC 2-es kategóriában szinte magyar bajnoki futam, hiszen 3 páros is próbára teszi magát Írországban!

Elnézést kérünk a beszámolók késéséért, de nagyon ki van élezve minden!

 

 

 
«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

Oldal 6 / 33