Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Megszületett a KISTESTVÉR!

Megszületett a KISTESTVÉR!

A téli szünet alatt elkészült a csapat 2. számú autója.
 Neve: KISTESTVÉR
Súlya: 1230 kg
Neme: Gr. H
Tulajdonságai:
- MAZDA 323 GTR
- 1840 köbcenti Turbó 4WD
- 5 sebességes versenyváltóval
- Gr. "A"-s Prodrive versenyfékkel
- hátsó sperdifivel
- kb. 250-270 LE

 

 

 Ifj. Érdi Tibor:
Az autó érzéseim szerint elég komoly lett, tesztelni még nem sikerült csak egyenes úton. A hétvégén rendezendő lacházi versenyen szeretnénk beállítani, ami egyben a csapat idei első megjelenése lesz a 2006-os versenyszezonban.
Ezúton szeretnénk mindenkit meghívni szombaton a lacházi Reptérre az új autónk debütálására.

A Kistestvért olyan versenyzőknek szántuk, akik szeretnék magukat jól érezni adott hétvégeken, ugyanakkor nem szeretnének bajlódni egy saját versenyautó fent tartásával , szervizelésével stb.
A kistestvér bérelhető Elsősorban Rallye Túrába esetleg II.osztályba. Szervizzel verseny kész állapotban.
Csak komoly érdeklődők jelentkezését várjuk!

Érdeklődni: 06 30 353 2880

 
IV. Tisza Rallye

 IV. Tisza Rallye

Az idény utolsó RTE futamát Tiszaújváros környékén rendezték meg. A mezőkövesdi reptéren jelöltek ki két különböző betonos nyomvonalat, amin összesen hétszer kellett körbeautózni. A harmadik közös futamát teljesítette együtt az Ifj. Érdi Tibor/Horváth Tibor és a Mazda 323 GT-R, eddig 100 %-os mérleggel.

(Tiszaújváros, 2005. szeptember 24-25.)
CONRAD Rali-Túra bajnokság kilencedik, záró futama

  Újra bajnokok vagyunk! JUNIOR Érdi Rallye Team

Ifj Érdi Tibor:
A közel 1 hónapos pihenő után már nagyon vártam a versenyt, hisz a bajnoki cím még nyitott volt. A családi nyaralás helyett én az autó felkészítésén munkálkodtam, nehogy ezen múljon az év végi győzelem. Tudni kell, hogy a kilenc futamból csak ötön tudtunk elindulni, ezért jóval nehezebb dolgunk volt (15 pontos hátránnyal indultunk az idényzáró előtt).
A tréning rendben lezajlott, kikerültünk minden gumit, felhőtlenül éreztük magunkat. A tiszaújvárosi prológon már sötétben vettük a derékszögeket, igyekeztünk show-t csinálni, ami a másnapi szervizparki visszajelzésekből ítélve sikerült is.
A vasárnapi korán kelés után egy jó unalmas 50 km-es etap várt ránk, majd a hét különpróba. Ugyan hatodikban volt egy kisebb kalandunk, de megnyugtató előnyt sikerült gyűjtenünk.
A nagy ellenlábasunk a piros BMW M3-assal a harmadik szakaszon esett ki, a difi törése miatt, de ekkorra már 11 mp-es hátrányban volt.
Innentől kezdve már magunknak és a nézőknek autóztunk, ésszerű tempóval, az autót beosztva. A néző szórakoztatás nem sikerült 100 %-osan, mert a kézifék nem mindig fogott.
A célban nagy volt az öröm, és a pezsgő is folyt bőven, hiszen egy lehetetlen bajnoki címért harcoltunk meg. Amelyik futamon elindultunk a kilencből, azon az ötön, a pályán mindig mi voltunk a leggyorsabbak.
Levezetésképpen sikerrel vettük a technikai ellenőrzést, ellentétben a mögöttünk dobogón végzettekkel.
Ez az első abszolút bajnoki címem, ezért meghatódtam, amikor kijöttünk az ellenőrzésről, és megfogadtam, hogy ebből az érzésből megpróbálunk rendszert csinálni.

Köszönettel tartozom a szervizcsapatnak, a családomnak és a támogatóknak, akik nélkül nem sikerült volna a 100%.

 
Junior Érdi Rallye Team

 Junior Érdi Rallye Team

Hetente nyerünk egy futamot!

Várakozásoknak megfelelően kettős győzelemmel kezdett a Junior Érdi Rallye Team az idei évben. A kronológiai sorrendet betartva elsőként az I.Borsod Junior rally-n mind az F-csoportban mind az F/5-ös kategóriában, és az időeredményt tekintve első helyen végeztek. Rá egy hétre a salgótarjáni RTE futamon nem találtak legyőzőre sem a kategóriában sem pedig az összes indulót tekintve.

 Ifj.Érdi Tibor: reggel Miskolcon még vizes volt a pálya, így mivel én szeretem a csúszós pályákat, nagy kedvvel kezdtünk versenyezni. Ennek megfelelően az összes gyorsaságit megnyertük, annak ellenére, hogy a tréning nem volt teljes. A saras, nyálkás pályán könnyebb volt kiismerni az autó reakcióit "csapatás" közben.
Az utolsó gyorson a kis időcsúszás miatt mi már a felhőszakadásban rajtoltunk el, ami mivel intermédiával mentünk egész nap, meg is látszott az időeredményen. Az úton több centis egybefüggő vízréteg állt, ami lehetetlenné tette a versenyzést, talán a sok kicsúszás megelőzhető lett volna.
A salakpályát vártuk, de az ésszerűség azt diktálta volna, hogy visszautasítsuk a rajtot, de valahogy "átkeltünk" rajta.

A felkészülésre kevés idő maradt, de a téli lelkiismeretes munkának hála csak rutinjavításokat végeztünk az autón a két verseny között.

A salgótarjáni RTE futam kedves emlék, mindig jól szerepeltünk rajta. Most végre versenykörülmények között is megmérethettük magunkat, hiszen az RTE mezőny eleje nagyon keményen megy. A tréningen a csapatfőnök segítsége nélkül is sikerült egy tökéletes, korrekt itinert írni, ami nagyban hozzájárult a sikerhez. Az első gyorson tisztázódni látszottak az erőviszonyok, rögtön az élre álltunk, amit a verseny végéig meg is őriztünk, és 35 mp-es megnyugtató előnnyel futottunk célba.
Minden rendben volt, a nézői visszajelzéseket köszönjük, igyekszünk továbbra is látványosan a Ti kedvetekre autózni!

Következő verseny július közepén lesz az RTE égisze alatt, Esztergom környékén.

 
«ElsőElőző313233KövetkezőUtolsó»

Oldal 33 / 33