Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Megvan az idei 3. győzelmünk
Az elmúlt hétvégén került megrendezésre a IV. A vplanet.hu Esztergom Rally. A Rally-Túrához viszonyítva, ismét sokan álltak rajthoz. A közel 150 verseny párosnak két igazi vérbeli Rallye pályán kellett eldönteniük ki a gyorsabb.
 Lábatlan – Bajna 10,5 km, Tardosbánya – Bikolpuszta 7,5 km
A rally túra fejlődését mi sem bizonyítja jobban, hogy versenyről versenyre egyre több komolyabb 4 kerék meghajtású autó vesz részt. (8db Mitsubishi, 2db Toyota, 1db Subaru, 1db Mazda)

ifj. Érdi Tibor

A verseny előtt az autónk nagy felújításon esett át gátlók féltengelyek, kuplung irányítókarok, stb. A szombati pálya bejárás rendben zajlott, nem történt velünk semmi érdemleges. Megírtuk a nyerő itinert , kipróbáltuk a versenyautót , majd megpróbáltuk kipihenni magunkat. A verseny nem indult zökkenőmentesen, az első gyorsasági utolsó harmadában sikerült megforognunk a váltó rudazat hibájából, ugyanis nem vette be az ötödiket és a negyediket sem, így a fékre kellett hagyatkoznom, ami sajnos ezeknél az autóknál kevés. Ráadásul nem csak megforogtunk hanem le is állt az autó, indulni csak 8-10 másodperc után tudtunk, így a végére 7 mp-et kaptunk a Bosch-Kiss párostól. A következő gyorsaságit elgumiztuk, így kaptunk még 3 mp-et. Az első kör után 10 mp hátrányba kerültünk, ami az idei helyezetünkhöz képest nem volt túl fényes. A harmadik gyors a sajnálatos baleset miatt elmaradt, ami nekünk nagy ér vágás volt, mert úgy éreztem a lábatlani gyorson többet tudnék faragni a hátrányomból. A negyedik gyors következett amitől kicsit tartottam, mivel az első körben itt kaptunk 3 mp-et. Nagyon maximumon jöttünk át rajta, ami meglátszódott az időeredményen is. 6 mp-et faragtunk a 10mp-es hátrányunkból. Itt éreztem úgy, hogy talán meglehet az első hely. Az ötödik gyorson ismét technikai problémánk akadt. Eltörött a hátsó difitartónk, ami miatt a kardánunk hozzáért a tankhoz, mindez a szervizben derült ki. Mi úgy éreztük mintha a difi fogazott volna le és nem mertük 100%-on  átküldeni, nehogy teljesen megálljon. Így is sikerült 5mp-et adni Bosch –Kiss párosnak, ezzel átvettük egy másodperccel a vezetést. Az utolsó tardosi pályára maradt a döntés. A szerviz parkban lógott az eső lába, így a gumi választás is nehéz kérdés volt. Megbeszéltük Bosch Petivel, úgy lesz a legtisztább ha egyforma gumival rajtolunk el. A rendezővezetőség is érezte, hogy szoros a verseny, mert mind a két párost az összes rádióspont elhagyásáról jelenteni kellett. Így a szakasz végén álló hozzátartozók és rendezők végig izgulhatták, majdnem testközelből a versenyt. A vége is szorosra sikerült, másodpercre azonos időt futottunk, így egy másodperccel nyertük a versenyt.
Ez életem egyik legizgalmasabb versenye volt, amit köszönhetek Bosch Petinek, a szerelőknek, szurkolóknak, barátoknak.

A következő versenyünk még kérdéses: Harak Rallye /Ausztria/  Augusztus 12-13
Biztos: Rallye - Túra Komló Szeptember 2-3

 
Prológ

 Ifj. Érdi Tibor:
A héten felvetette a csapatfőnökünk Érdi Tibor, hogy induljunk el a Budapest Rallye prológján.
A mai napon sikerült beszélnünk a verseny rendezőjével és a Rally szakág vezetőével Dudás Koko Gyulával, elmondtuk nekik az ötletünket ,amire Ők zöld utat adtak.

Nagyon örülünk a lehetőségnek amit ezúton szeretnénk megköszönni!

Izgatottan várjuk a rajtot, hisz még sohasem versenyeztünk ennyi ember előtt,  reméljük hogy sikerül egy igazi látványos bemutatót kihozni magunkból.

Várunk mindenkit sok szeretettel  az ábrán látható pénteki prológra.
Várható rajtidőnk:  17:00

 
Megvan az idei 1. győzelmünk
A Rally Túra harmadik versenye Gyöngyösön került megrendezésre  Eurocar  98 Mátra rallye néven  2 pályán a Gyöngyöspata – Gyöngyöstarján  6,5 Km  és a Mátrakeresztes – mátraszentimre 10,34 közötti gyorsaságikon. A közel 140 párosból  álló mezőnyből 10 páros is esélyes volt a végső győzelemre.

Ifj. Érdi Tibor:

A hosszú hetek munkája meghozta a gyümölcsét hisz meg nyertük a versenyt elég fölényesen. A Mátra rallyet  megelőző pár nagyon sok munkával telt mire at autót  tökéletesen be tudtuk állítani.
Újra összeültünk régi új navigátorommal Horváth Tiborral akivel a  a szombati pályabejárás végére ismét megtaláltuk a tökéletes összhangot.
A parfermébe való beállásnál éreztük, hogy erős a mezőny, így a taktikát is úgy terveztük, hogy erősen  kezdünk és az első kör után kalkulálunk.  Már az első gyorsasági után meglehetősen nagy különbség alakult ki köztünk és a versenyzőtársak között egyéb okok miatt. ( technikai  probléma, megforgások )
Tudtuk h az „hosszú” gyorsason fog eldőlni minden így ott megpróbáltuk a maximumot kihozni magunkból. Az első kör után  eldőlni látszódott a verseny  hisz megnyugtató 24mp-es előnyt sikerült összehoznunk.
Innentől a saját biztonságos tempónkat  tudtuk autózni amibe még egy kis látvány is belefért. Összességében  egy  nagyon jó versenyen vagyunk túl, technikai és vezetésbeli problémák nélkül. Némi szerencsével a bajnokság állása is jól alakult számunkra és a kezdeti  botladozás után sikerült felzárkózni a bajnoki tabellán.

Bizakodva várjuk a következő versenyt, Salgótarjánt ami július első hétvégéjén  lesz és szeretnénk ezt a jó formát ott is  hozni.
Köszönöm a szerviznek a  kiváló munkát és az út mellett az embereknek a szurkolást!

 
Ózd
Ózd számomra a legkedvesebb verseny  mióta versenyzem Bár idén csak egy hajszálon múlott az újabb győzelmünk, de "csak" másodikok lettünk. Minden tökéletes volt az utolsó gyorsig. A rajtot követő gyorsulás közben leszállt a szervó szíjunk és a  váltónk 3. ban maradt. Így kellett kb 8 km-t megtennünk.
 
Rainbow-Hóvirág rallye
A 2006-os évad első RTE versenye a Rainbow-Hóvirág rallye Mogyoród vonzáskörzetében került megrendezésre. A Ring külső közel 7 km-e tavaly már több versenyen bizonyított, míg Nagytarcsa-Isaszeg a régi időket idézte. Sok új autó indult, többen tesztjelleggel koptatták a gumikat, és az időjárás is megkegyelmezett a közel 150 indulónak.

Az autó megegyezik a régivel, kapott egy új motort, ami elviekben erősebb, bár még nem tökéletes, dolgozni kell rajta, alulról már érezhetően jobban húz. A megbízhatóság érdekében három új hűtőt szereltünk be.
Rajtprogram is bekerült, bár ezt még szoknom kell :(

Ifj. Érdi Tibor:

igazából az éles autóval ez volt az első versenyünk, hiszen Lacházán csak a „Kistesót” teszteltük. Tavaly nem tudtunk indulni ezen a versenyen, (majdnem hiányzott is a pont) ezért örültünk, hogy most már teljes harci díszben rajthoz állhattunk. Horváth Tibi navigátorom saját Subarujával indult a versenyen, így újra Lukács „Josi” mondta az itinert.
Az első két gyorson óvatosan kezdtünk, mert szokni kellett a tempót, az autót.
A múlt újra kísért, hisz Josival nem igazán mennek az évkezdetek (Eger 2004) :)
A nagytarcsai gyorson egy tempós bal33-ban felúszott az autó egy vízátfolyáson, lecsúsztunk egy buckára ami feldobott minket a partoldalra. Leállt az autó, Josi ösztökélt, és tűz tovább, egy 15-öt otthagytunk azon a pályán.
Így hiába nyertük meg az utolsó három gyorsot, csak faragni tudtunk a hátrányból, és 2 mp-el lemaradtunk az ezüstről.
Évkezdetnek nem rossz, hiszen tavaly ilyenkor sehol nem álltunk. Szeretnénk egész évadot menni, és megvédeni a bajnoki címet.

Ózdon szeretünk menni, nagyobb a rallyfeeling, hosszabbak a gyorsok, gyorsabban jönnek a fák az erdőben.

 
Jól vizsgázott a KISTESTVÉR!

 Jól vizsgázott a KISTESTVÉR!

Az elmúlt hétvégén megrendezett lacházi versenyen a téli időjárásnak köszönhetően szép számmal voltak a négy kerék meghajtásúak mezőnyében. ( SUBARUK,MAZDÁK, TOYOTÁK,MITSUBISHIK ) A hideg ellenére a nézőkre sem lehetett panasz, hisz a pálya szélén is sokan álltak. A rendezők három kört teljesítését írták ki, amiből a két legjobb idő számított.

 

 

 Ifj. Érdi Tibor:

Egy valamire kellett "csak" vigyáznom a verseny alatt, hogy az autó üzemképes állapotban maradjon a verseny végéig, mivel lábon vittük le a KISTESTVÉRT Lacházára. A tréningen szembesültem a pálya és a hó által nyújtott nehézségekkel ami néha 25 cm is volt.
Az első körben egy kicsit hátrányban voltunk az ellenfelekhez képest, mivel nekünk nem volt szöges gumink "csak" téli.
Az időjárás nekünk kedvezett, mivel egész nap olvadt és sütött a nap.
A második körre a kicsit megolvadt pályán már sikerült lépést tartani az ellenfelekkel, kivéve egy 500 LE-s autót. A KISTESTVÉRRE szavam nem lehet, a verseny alatt egy rossz rezdülése sem volt, így a szerelő fiúknak nem volt más dolga mint ablakot törölni.
A harmadik körre már ideális volt a gumink, és sikerült egy jó idővel megszerezni az abszolút második helyet a kategóriával együtt.
Összességében, úgy érzem a KISTESTVÉR egy kezelhető gyors kis kocsi lett,
és készen áll arra, hogy valaki a Rallye Túrában vagy a II. osztályban egy jót versenyezzen vele.

A csapat legközelebb az első Rallye Túra versenyen lesz látható valamilyen formában.

 
«ElsőElőző313233KövetkezőUtolsó»

Oldal 32 / 33