Következő esemény:
Barum Rallye Zlín
 
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
  • Érdi
 
 
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

Látogatóink örömére honlapunk megújult, de a galéria és a videótár jelenleg még feltöltés alatt áll

 

Soron következő eseményeink:

-

 

Scorpion games

Pályafutás

1999-2000LADA 1500 cm3Széria egyben az

Médiamegjelenések

Csapatunk elismertségét jelzi, hogy évről évre megjelennek cikkek és leírások rólunk. Az alábbiakban évekre bontva megtekintheti a kivágott és digitalizált cikkeket.

http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/42730601_bemut.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/95716802_palya.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/74961103_tamogat.jpg http://www.erdirallye.hu/portal/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/72592004_media.jpg
/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=13 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=18 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=14 /portal/index.php?option=com_content&view=article&id=15
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
Mészáros Péter & Mészáros-Érdi Nikolett - Mikulás Rallye

Mikulás Rallye

 

 

Az Érdi család neve, tradíció a honi autósportban. Nem hinném, hogy mesélnem kell Tibi-bá számtalan magyar bajnoki címéről, vagy “Kis Érdi” nemzetközi sikereiről, hiszen mindenki tisztában van velük.

Az apuka és a testvér után, most úgy alakult, hogy a hétvégén, a család fekete szépsége, Niki is tűzálló ruhát ölt, és belekóstol a raliba. Persze nem kell neki bemutatni az autósportot, hiszen még pici babaként, is pelenkázták a pálya szélén. Mivel az Érdi Rallye Team szezonja véget ért az ERC-ben, így adott volt a lehetőség, egy esetleges indulásra. M. Érdi Niki a hétvégén, férjének diktálja az itinert a Maricsek Racing által biztosított Mitsubishi Lancer WRC replikában, a Mikulás Rallyen Veszprémben.

Érdi Nikolett:

Izgatottan várom a hétvégét, mivel az elmúlt 30 évben ebben a benzingőzben nőttem fel, minden versenyen izgultam a pálya szélén szurkoltam a család tagjaimnak. Az elmúlt hetekben rájöttem, hogy belülről ez egy nagyon összetett sport, bármennyire is könnyűnek látszik kívülről, nem az. Már voltunk pályát írni, gyakoroltunk és tényleg nem egyszerű. Nagyon jó érzés belebújni az új ruhába, meg a sisakba, de még mindig nem igazán fogtam fel, hogy mi is vár rám a hétvégén. Szeretek minden sportot kipróbálni egyébként is, ezért már nagyon várom a versenyt! Köszönetet kell mondanom a családomnak, hiszen ami a legjobb dolog az egészben, hogy úgy állnak hozzám, mint ha a tesó versenyére mennénk. Anya a ruhákat emblémázza, bevásárol. Apa telefonál és intézi az ügyeket folyamatosan, Tibi tanácsokat ad nekünk és segít amiben tud.

 

 

Mészáros Péter /Pepe/:

Persze, hogy az én hülyeségem volt az egész… nagyon sokat dolgoztunk érte, hogy ez a hétvége összejöjjön, és egy része a nászajándékunk is. Tudom, hogy Niki ügyes így fel fog nőni a feladathoz, maximálisan. Az, hogy mennyire, gyorsan majd a teszten pénteken, kiderül! :) Nem versenyezni megyünk Veszprémbe, hanem szeretnénk jól érezni magunkat, és ezen a talajtípuson talán ez valóra is válhat! Köszönöm az Érdi Team-nek, főleg a családi vállalkozásnak és a partnereinknek, hogy egyszerre két álmom is teljesülhet az, hogy egy ilyen autót vezethetek és hogy ezt a feleségemmel tehetem!

 

 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Érdi Team Kft., TAXI 4, Agruniver Holding, BlueInit, Sicam, Oxigas, Liss ,RVO

 

 
Rallye Du Valais: Első napi összefoglaló

Rallye Du Valais
Első napi összefoglaló

Csütörtökön reggel egy korai Shakedown-al majd az azt követő kvalifikációs szakasszal kezdetét vette tehát az 56. Rallye Du Valais. Az Érdi Rallye Team párosának, nem volt más feladata, mint biztonságosan  célba vinni az EVO X-est. Ennek megfelelően egy nagyon óvatos autózással kezdtek, mely a kategóriában a harmadik helyre volt elég, az esti célban.

A terepviszonyok, egyedisége ezen a versenyen nem mindennapi. Aki nem járt még síparadicsomban, az szinte el sem tudja képzelni a szintkülönbségeket, és az utak vonalvezetését. Az első nap, három gyorsasági szakaszon zajlottak az események, vegyes pályákon, fel a hegyre le a hegyről . Ifj. Érdi Tibi és Patkó Gergely az abszolút biztonságos célba érkezésre koncentráltak, így mind három szakaszon a kategória harmadik idejét autózták. A gumik nem nagyon akartak működni ezeken a pályákon, de ez nem csak a mi problémánk volt, mindemellett a fiúk úgy ültek autóba ezen a versenyen, hogy utoljára amikor kiszálltak belőle akkor az egy sajnálatos balesettel zárul Cipruson. Sajnos van valami gond az autó hajtásával is, így a szervizcsapat sem unatkozik, próbálják feltérképezni a hibát, de egyenlőre nem jártak sikerrel. 

Ifj Érdi Tibor: A folyamatosan változó időjárásnak köszönhetően, nem voltunk könnyű helyzetbe,  és esőgumikkal mentünk ki szervizparkból.  Elméletben ez jó választásnak tűnt de sajnos a gyakorlatban még ezek a papucsok is egy kicsit keménynek bizonyultak. Mindemellett nem egészen találtam önmagamra a kocsiban, voltak nagyobb sebességű kanyarok amiket nem mertem úgy elvállalni, ahogy azt kellett volna. Biztosan bennem van még a Ciprusi eset is, azt gondolom kell egy kis idő amíg ezt kimozgom magamból.  Ami a másik probléma az az, hogy sajnos az autó nem úgy viselkedik ahogy viselkedett az Ypres rallye-n.  Egyenlőre nem tudjuk, hogy mi a gond, most fogjuk majd Computerre tenni az autót. Nem tudom, hogy lesz e valami érdemleges, amitől tudunk majd gyorsulni, sajnos egy kicsit az idők elmaradnak attól amit vártunk. Az biztos, hogy az ellenfelek elugrottak, így mi maximálisan a biztonságra törekszünk, és abban reménykedek, hogy ezzel a hajtással végig tudjuk csinálni a versenyt. 

Patkó Gergely: Izgalmasra sikerült ez a nap. Az első gyorsasági előtt kaptunk két rendőri figyelmeztetést, miszerint gyorsabban mentünk a megengedettnél etapon. És pénzbüntetés ellenében folytathatjuk a versenyzést. Ez megadta az első szakasz alaphangulatát, hiszen a rendőri incidensnek köszönhetően, futó percre érkeztünk az ie-be. Az első szakasz egy tiszta, száraz  jó minőségű pálya volt a másodikon pedig a felhők között száguldoztunk a hegy tetején, ez nagyon tempós volt és nagyon tetszett. Összességében tanulságos pályák, amiken sokat lehet tanulni, nem szeretnénk magyarázkodni, de egyenlőre ennyit tudunk, persze ez nem azt jelenti, hogy nem próbálunk meg egy picit gyorsulni. 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, HX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya

 
Rallye Du Valais előzetes

Rallye Du Valais előzetes
Gyors szervezés, derült égből Svájc!

Az Érdi Rallye Team csapata még jóformán haza sem ért Id. Érdi Tibi-bá versenyéről a Rallye Legend-ről, máris újabb fába vágta a fejszéjét. Az idei év mérlege, két kiesés, egy győzelem az ERC 2-es kategóriában így jelen állás szerint az 5. helyen tanyázik a páros a bajnokságban. Gyors számolás és kiderült, hogy van még esély a 4. helyre.  Mivel  négy  versenyt vállalt erre az évre  a csapat, így pont kapóra jött az idei Rallye Európa bajnokság szezonzáró futama a Rallye Du Valais , melyet a festői svájci Alpokban rendeznek immár 56. alkalommal!  

A Csapat kordinációs egysége, igen komoly feladatot kapott. Egy ilyen futam leszervezése, logisztikája bizony hosszú munkafolyamat. Van , hogy hetekig akár egy hónapig is tart, ebben az esetben volt erre összesen 5 nap. Azt gondolom, mindent megmagyaráz, hogy a nevezési zárlat után sikerült csak nevezni, de hála istennek azt is elfogadták.

A csapat már meg is érkezett a svájci Sionba, ahol hétfőn és kedden, megkezdődött a pályabejárás.

 

 

Szerdán a technikai és adminisztratív átvételek után, csütörtökön, reggel a Shakedownal és a kvalifikációval kezdetét veszi a rendezvény , és délután már maga a verseny is , három gyorsasági szakasszal, ahol 32-km-t kell teljesítenie a kezdő napon a párosoknak. A verseny egyébként 17 gyorsasági szakaszból áll majd 618 km-es össztávval, ebből 233 km a gyorsasági szakaszok hossza.

Ifj Érdi Tibor: „Nagyon tetszenek a pályák, érdekesek. Szinte minden gyorsaságin lehetne állítani az autón annyira változatosak, van olyan sima jó minőségű  mint a biliárd asztal, de van nagyon dobálós, aminek ráadásul a 80 %-a felhordásos nagyon murvás. Hatalmas szintkülömbségekkel, a sífelvonók alatt kell száguldozni. Nagyon szép időben ment a pályabejárás, de most például esik az eső. A hegyek között, az árnyékos , napos oldalak között, nagy a hőmérsékletváltozás is, ezért sok fog múlni a gumikon és a beállításon . Szeretném ha a hétvégén összejönne az a pont amiért jöttük, ami elég az év végi 4. helyhez, kockáztatni azt gondolom nekünk felesleges”!

Patkó Gergely:  „Nagyon nehéz pályák! A pályabejárás elég feszített volt, mentünk mindegyiken kettőt ahogy lehet, kiváncsian várom a folytatást. A bajnokságban a negyedik helyhez, mindkét napon a harmadik helyen kell végeznünk, remélem ez sikerülni fog.”

Érdi Tibor csapatvezető: „Egyszerűen nem is hiszem el, hogy itt vagyunk. A Rallye Legend után, egy nappal leültünk beszélgetni, és 19-re lapot húztunk, nem kevesebb mint 5 nap alatt raktuk össze a versenyt és azt gondolom azt a csatát megnyertük, mert szinte minden tökéletesen sikerült. Most már csak itt kell egy tisztességes helytállás a fiúktól, és akkor elégedettek lehetünk”.

 

 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, HX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya

 

 
Kategória ötödik hely a legendás versenyen

Kategória ötödik hely a legendás versenyen

A szombati hatalmas esőzés után bizakodásra adott okot, hogy végre kisütött a nap és elkezdtek felszáradni a pályák. A tegnapi gumimizéria után a mezőny is megnyugodott, és reménykedve várta a verseny utolsó napját. A négy szakaszból végül egyet töröltek egy baleset miatt, de a végén 96 páros gurulhatott át a céldobogón.  

A második nap végén, tíz gyorsasági szakasz után az Érdi-Patkó kettős a kategória hetedik helyét szerezte meg. Vasárnap mindössze négy gyors teljesítése várt rájuk, hogy a végén a Rallyevillage-ben felállított céldobogón átgurulva, elégedetten fejezhessék be a 13. Rallylegendet. A gyorsokon egy hetedik, egy második! és egy ötödik időt értek el, így a kategória ötödik zárták a hétvégét.

 

 

Érdi Tibor: „Úgy sikerült a nap, ahogy elterveztük, itt vagyunk a célban és nagyon boldogok vagyunk. Problémamentes volt a verseny, az autó karcmentes és azt hiszem kiszolgáltuk a közönséget is! Kicsit kompenzálta ez a nap a tegnapi bosszúságokat, az ide kilátogató nézőknek ilyen versenyt kellett volna látni, mint a mai. Sokkal élvezetesebb volt számunkra is és szerintem a közönségnek is, hogy végre egész nap világosban versenyeztünk. Sokat számított, hogy a tegnapi óriási eső után, kicsit száradtak a pályák, de azért az utolsót megint nem úsztuk meg víz nélkül, harcoltunk még a végén egyet.”

 

 

Patkó Gergő: „Nehéz verseny volt, de nagyon élveztem! Le a kalappal Tibi bá' előtt, hogy ennyi év kihagyás után ezt így végigcsinálta. Aki az utolsó gyorsra kilátogatott, az már láthatta, hogyan is versenyzett ő annak idején, felszabadultan, látványosan és lapjával előre. Óriási alázattal áll a sporthoz, példaértékű a hozzáállása. A végén azért előjött belőle, hogy nézzük meg az eredményt is.” 

Az Érdi Tibor – Patkó Gergely kettős a Myth csoportban a 33 célba érő versenyzőpárosból az abszolút 14., míg a kategória 5. helyén végzett a 13. Rallylegenden.

 

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, SHX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya, Travel4You, D-Line Data Kft.

 
Káosz volt az egész nap

Káosz volt a egész nap

A pénteki négy után, szombaton 6 gyorsasági szakasz teljesítése várt a mezőnyre, így természetesen az Érdi-Patkó-Toyota Celica trióra is. Az időjárás alaposan megtréfálta a mezőnyt és a versenyre kilátogató közönséget is, hiszen a csütörtöki, pénteki verőfényes napsütésnek semmi nyoma nem maradt, a verseny második napját szakadó esőben abszolválta a mezőny. A verseny elején okozott némi kavarodást, hogy a Myth csoport számára, az előírt típusú gumikat nem tudták megfelelő mennyiségben biztosítani.

 

 

Az első versenykilométerek megtétele után, a páros a pénteki napot az M6 kategória 9 helyén zárta, bizakodva várva a folytatást. Az előírt hat gyorsból végül csak ötöt teljesítettek időre, a nyolcadikat törölték, így etapként teljesítette a mezőny. A nap folyamán a hatodik-hetedik időket szerezték meg, tíz gyorsasági szakasz után az Érdi-Patkó kettős a kategória hetedik helyéről várja a verseny záró napját.

Érdi Tibor: „Nem volt könnyű a napunk, szakadó esőben, ködben kellett teljesítenünk az összes gyorsot. Többet mentünk sötétben, mint világosban. A pályák tömve vannak nézőkkel, nem tudtuk tartani az etapidőnket, amibe még a szervizelésnek is bele kellett volna férnie, de a második körben például csak az fért bele, hogy a lámpasort felrakják és megtankolják a versenyautót. A verseny körüli káosz miatt nem tudtunk 100 százalékosan koncentrálni, és szerintem tudnék sokkal gyorsabban menni, ha az autó jobban kezemre állna. Egyébként élvezzük a verseny minden percét, próbálunk kockáztatás nélkül menni, többet veszítenénk vele., ha nem így tennénk. Vasárnapra ugyan még esőt mondanak, de legalább már világosban megyünk. Próbáljuk megtartani az elért helyezésünket, és továbbra is jól érezni magunkat.”

Patkó Gergő: „Óvatosan kezdtük az első kört, inkább leellenőriztük, hogy a felírt itinerünk, menniyre pontos a versenyautóval. A nyolcadik gyorsot törölték, etapként teljesítettük, onnantól kaotikusan működött minden. Futópercre, vagy késéssel  érkeztünk, mert nem lehetett haladni, de ezzel a rendezőség is tisztában van és az összekötő megnyugtatott minket, hogy éppen emiatt  senki nem kap büntetést. A versenyautó egyébként nagyon jó, a csapat – akitől béreljük – szenzációsan dolgozik, néha azt sem értem, hogy jutnak oda etapon minden szervizhez.” 

 

A fotókat Szalay Iván készítette.

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, SHX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya, Travel4You, D-Line Data Kft.

 

 
Hosszúra nyúlt nap

Hosszúra nyúlt nap

Kezdetét vette a 3 napos „show”, pénteken este hivatalosan is elkezdődött a 13. Rally Legend. Több mint 100 versenyzőpáros gurult át a rajtdobogón, hogy birtokba vegye a gyorsasági szakaszokat. Már a délelőtti shakedown-on is nézők ezrei szurkoltak, és később az sem szegte kedvüket, hogy a négy gyors már sötétben került lebonyolításra.

 

 

A délelőtti bemelegítésen ötször mehettek a 2,4 kilométeres távon, ami az Érdi-Patkó kettős számára az ismerkedésről szólt, végre élesben is kipróbálhatták a Celicát. Bár az első kilométereket megtették, igazából sok tapasztalattal nem lettek gazdagabbak, hiszen a shakedown világosban, míg az első gyorsasági szakasz már sötétedés után került lebonyolításra. A pénteki napon összesen 4 szakasz teljesítése várt a párosra, ami inkább a Celica próbálgatásáról, a biztos célba érésről szólt. 

Érdi Tibor: „Jó újra versenyautóban ülni, jól éreztük magunkat. Az autó karcmentes, semmi problémánk nem volt vele. Nagyon hosszú volt a nap, hajnali fél 3-kor végeztünk a négy gyorssal és került a Celica a parc fermébe. Megpróbálok a lehetőségekhez képest jól menni, de ha osztályozni kellene a teljesítményünket, arra nem kapnánk ötöst. Nyilvánvalóan előnyben van az, aki évek óta versenyez ezeken a gyorsokon, de igyekszünk ebből kihozni a legjobbat. Kankkunen - aki egyébként a régi autómmal megy – nem fog sírva fakadni, ha meglátja az időeredményünket! Várom a holnapi rajtot.”

Patkó Gergő: „Végre megtapasztalhattam milyen is egy Toyota Celica GT4! Nagyon tetszik, nagyon erős, tényleg öröm vele autózni. A sötétben inkább a biztos célba érésre törekedtünk, a verseny következő két napján lesz még lehetőségünk megmutatni, hogy is megy egy ilyen versenyautó.”

 

  

 

 

A fotókat Szalay Iván készítette.

Az Érdi Rallye Team együttműködő partnerei:

Poli Computer, Taxi 4, LISS, Cedrus, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam, SHX, DWO, CrewPrint , Oxigas, Jobcenter, Royal Pub Tatabánya, Travel4You, D-Line Data Kft.

 

 
«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

Oldal 3 / 33